7 סיבות לבחור ביורם זילברמן סוכנות לביטוח:

  1. ניסיון: יורם זילברמן סוכנות לביטוח היא סוכנות משפחתית הפועלת מאז 1936. עובדה זו מעידה על הניסיון הרב של הסוכנות, על חוסנה ועל אמינותה.
  2. גודל: יורם זילברמן סוכנות לביטוח היא סוכנות גדולה, המציעה ללקוחותיה כיסוי ביטוחי מושלם ומגוון רחב של מוצרים, אבל היא לא גדולה מדי ומקפידים בה על יחס אישי ועל אווירה משפחתית.
  3. אי תלות: יורם זילברמן סוכנות לביטוח עובדת עם חברות הביטוח, קרנות הפנסיה ובתי ההשקעות הגדולים במדינה, ומציעה ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר מתוך המגוון הקיים בשוק. בו בזמן, העובדה שהסוכנות נמצאת בבעלות פרטית ולא מוחזקת על ידי אף אחד מהגופים הנ”ל, מבטיחה אי תלות בבחירת מוצרים ובמתן שירותים, ומאפשרת לה לפעול רק על פי טובת הלקוח.
  4. טכנולוגיה: יורם זילברמן סוכנות לביטוח השקיעה רבות בבניית מערך מחשוב וטכנולוגיה מהמתקדמים בענף. המערך כולל, בין השאר, מערכת גבייה משוכללת, המספקת ללקוחות דוחות ומידע שוטף ומפורט, וכן מערך ממוחשב במסגרתו כל פעולה ומסמך עוברים תיעוד, סריקה ושמירה. מערך זה מאפשר מעקב קפדני לאורך זמן אחר כל המידע הרלבנטי וטיפול אופטימאלי בכל בקשה של הלקוחות.
  5. בקרת תשלומים שוטפת: בזכות מערך הגבייה המשוכלל, כל תשלום שמגיע לסוכנות עובר בקרה שוטפת ונבדק בשלוש רמות: מעסיק, עובד וקופה. המערכת, שמותאמת לחוקי המס החדשים, נותנת התראה במקרה של חריגה מן ההפרשות שסוכמו ומאפשרת בדיקה מהירה מול המעסיק.
  6. חשבון נאמנות: הסוכנות מנהלת חשבון נאמנות, השייך לחברות הביטוח עצמן. עובדה זו מאפשרת לסוכנות לקבל בתשלום אחד העברות כספים שמיועדים למגוון הגופים הרלבנטיים וכך לחסוך את הסרבול הכרוך בפיצול התשלומים.
  7. שירות, שירות, שירות: לקוחות יורם זילברמן סוכנות לביטוח מקבלים שירות שהוא גם אישי, גם מקצועי וגם נסמך על טכנולוגיה מהשורה הראשונה בענף.